A pakisztáni pavilon a 2021-es velencei biennálén új esküvők ihlette építészeti modelleket fedez fel

“Ünnepek feltérképezése” címmel Pakisztán Pavilon a Nemzetközi 17 épület Galéria – A La Biennale di Venezia a Nemzeti Esküvői Csarnokot vizsgálja, mint a gyarmatosítás utáni Pakisztán építészeti stílusát. Szponzor: Sarah M. Anwar, a lakosztály a Palazzo Mora második emeletén lesz május 22-től november 21-ig.
Egy hagyományos árnyékos terem pakisztáni Az esküvői “előadás” kiszolgálása, amely az 1980-as évek elején jelent meg először, hogy kielégítse a gyorsan bővülő medinai lakosság igényeit Karacsi. A lakóházak esküvői terekké alakultak olyan építészeti beavatkozások révén, mint a hirdetőtábla ihlette bejárati homlokzatok, amelyek perforált réteget hoznak létre a városi tér és az újonnan épített tér között.

Projektünk különösen azt a komplex közösséget tárja fel, amely kiépíti az esküvői szertartások alapvető infrastruktúráját: építészek, építőmunkások, tervezők, vendéglátósok, fotósok, technikusok, kézimunkások / szabók, sminkesek, videósok és előadók közössége. Ezek az egyszerű polgárok, akik a “rendkívüli” ünnepi álmok hirdetőivé váltak. Az ünnepélyes térképezés megvizsgálja ezeket a bonyolult kapcsolatokat és azt, hogy a szertartásos álmok valóra válnak-e a városban és annak lakóiban. Pakisztán Egyházközségi titkár
Kapcsolódó cikkek
A 2021-es velencei biennálé május 22-től november 21-ig látogatható
A változó városi és társadalmi igényekre reagálva a pavilon az esküvők különböző dimenzióit tárja fel Pakisztán Térhálózatként a kulturális hagyományok, valamint az intézményi és gazdasági interakció kifejezője. Mivel az esküvők olyan ünnepek, amelyek összehozzák az embereket, teret teremtenek a különböző iparágakból és társadalmi rétegekből származó emberek számára, hogy összhangban éljenek.

Megbízta Pakisztáni Építészek és Várostervezők Tanácsa (PCATP), a kiállítást a városkutatás és az egész városra kiterjedő adatgyűjtés katalizátorként mutatják be a pakisztáni hallgatók és polgárok “bevonása, felhatalmazása és korszerűsítése” céljából. Az összegyűjtött kutatást ezután vizualizációvá alakították, amelyet egyértelműen közölni lehetett a biennálé nemzetközi látogatóival.

Ünnepségek feltérképezése